................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

pátek 12. února 2016

SRDÍČKOVÁ SADA A LÍVANCE BEZ DROŽDÍ


Blíží se svátek sv. Valentýna a při té příležitosti bych vám chtěla ukázat srdíčkovou soupravu a pro mlsné mám recept na lívanečky.


Lněná srdíčka, ručně malovaná nabízím za 109,-/1 kus

 srdíčko za 69 Kč
                                                                           
                                                                                
Běhoun na stůl je ušitý z bavlněné látky - motiv vínových srdíček a kvalitního vínového kanafasu. Obě látky jsou vysrážené.
Okraj je zpevněný tzv. francouzským lemem.
Rozměr 79 x 40,5 cm
Cena 285 Kč


Lněná chňapka s malovaným srdíčkem 185,-


Srdíčková zástěra univerzální velikost 375,-

Zástěra s lidovým motivem potěší každého, kdo má rád milé věci, chce si vybavit domácnost nebo potěšit své blízké dárkem.

Objednávky přijímám na e-mail: lenkavcelka@centrum.cz


Tyto lívance jsme si s dcerou udělaly k snídani a recept jsem našla zde
Maličko jsem recept pozměnila - použila jsem jemné emco vločky, které není třeba 20 min. máčet, jak je uvedeno v původním receptu a jelikož se mi zdálo těsto husté, přidala jsem od oka víc mléka.

 LÍVANCE Z OVESNÝCH VLOČEK BEZ DROŽDÍ

100 g ovesných vloček
100 g špaldová mouka
100 g hladká mouka
1 vejce
0,5 l mléka ( dala jsem víc )
3/4 kypřícího prášku do pečiva
špetka soli

Vše jsem umíchala na řídkou kaši. Nechala chvíli odpočinout. Mezitím jsem rozpálila olej v lívanečníku. Zvolna osmažit. Lívance jsem dozdobila tvarohem ředěným acidofilním mlékem a domácí marmeládou. Zlehka posypala skořicí.  
( k snídani nám stačila poloviční porce tohoto receptu ).

Moje milé, pokud slavíte sv.Valentýna, hezky si ho užijte :-)
My půjdeme mlsat a již dnes jsem dostala kytí.
♥ 
Ahoj


15 komentářů:

  1. Leničko, šití je moc krásné, jako vždy vzorně vypracované! Lívance dělám tvarohové, ráda vyzkouším i tyhle tvé!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné šitíčko, potěší oko i dušičku... :-)Lívanečky vyzkouším, jen nemám špaldovou mouku, tak nebudou tak zdravé... Pěkný víkend! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, perfektní jako dřív. Jen nevím, ne čem dřív oči nechat - zda na šité tvorbě či lívancům k nakousnutí :-))) Krásný den A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla jsem napsat perfektní jako vždy... ale už jsem byla hlavou v další větě .-)

      Vymazat
  4. Moc hezká sada, hlavně ta srdíčková látka u mě boduje. Romana

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná sada Leni:) dneska jsem dělala Tvoji hrnečkovou buchtu s ovocem a tvarohem(potřebovala jsem místo v mražáku) lívance vyzkouším příště:) měj se hezky:) Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Lení,
    přenádherná srdíčková látka a výrobky z ní :-)
    Strašně se mi líbí !
    Lívance jsem také tento týden dělala jablečné s vločkami.
    Mějte u Vás krásného Valentýna !
    P.S. Ještě jsme si nestihly napsat viď ? ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Leničko,
    to je přenádherná kombinace blízká mému srdci. Moc krásná práce. Přeji příjemný večer.Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Wspaniałe prace!!! Cudowne serduszka!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpovědětVymazat
  9. Leni, díky za tip na recept. Ta látka s potiskem srdíček, to je běžně dostupná látka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko,látku jsem dostala od Ježíška.K de se dá koupit, to jsem se mamky neptala.

      Vymazat
  10. ja tiez robievam bez drozdia a su ovela lepsie :) Nellie

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...