................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

úterý 23. února 2016

POHÁDKA ANDĚL PÁNĚ 2 v Českém Krumlově


Nedá mi to a musím se s vámi podělit o natáčení druhého dílu pohádky Anděl Páně.
Nyní se točí v Krumlově.
V kulisách Českého Krumlova, který patří na seznam památek UNESCO, si zahrají i oba hlavní hrdinové příběhu, anděl Petronel a čert Uriáš v podání Ivana Trojana a Jiřího Dvořáka.
Diváci se mohou těšit, že ve filmu, který do kin vstoupí 1. prosince 2016, se objeví známá krumlovská místa, jako je například parkán, zámecké schody a lokalita na ostrově.
 Věž, která je vidět v dáli na snímku je bývalý kostel sv. Jošta, ve kterém jsme před pár lety bydleli. 
Na druhém snímku je vidět šedý dům - bývalý kostel z ulice Latrán.  

 Bohužel je zákaz fotografování, proto jsem jen zvědavě přihlížela na natáčení a všechny snímky stáhla na internetu.




Už se těším, až ji uvidím :-)
Máte rádi pohádky jako já ?

 

8 komentářů:

  1. Super:-) Jedna z mála českých pohádek, na které jsem ochotna jít i do kina, první díl byl u nás doma velká hitovka. Takže se máme na co těšit:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, to je fajn zpráva ;-) Je prima koukat pod ruku filmařům, člověk se o to raději podívá do kina na výsledek ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju první díl, takže se už moc těším na druhý:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Leničko, Český Krumlov miluji, pohádku Anděl páně - miluji a tak už se těším na další pokračování.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, děkuji za reportáž, moc se těším, první film mám moc ráda, je prostě kouzelný!
    Krumlov je jistě víc než důstojnou kulisou!
    Hezký večer a dodatečně všechno nej k svátku! Helena

    OdpovědětVymazat
  6. u nás doma milujeme Český Krumlov, byla to jedna z nej, nej dovolených. A Anděl Páně - to je nesmrtelná pohádka, takže už se moc těšíme!
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný příspěvek, Leni, moc za něj děkuji. Věrka

    OdpovědětVymazat
  8. Jejda Krumlov, město kde jsem se narodila, vyrostla a často se tam vracím za dcerou. Těším se na pohádku, z mého rodného milovaného města. Udělal jsi mi radost, sice jsem tyhle fotky viděla, když je krumlovští kamarádi sdíleli, ale najít je mezi Blogerkami :-D Měj vlídné dny. :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...